Jak bude změna sazby probíhat?

Změna sazby bude probíhat v několika krocích. Všechny jsou stejně důležité, proto si je prosím pozorně přečtěte.

Změna sazby

Vyplnění Žádosti o smlouvu

Pro změnu distribuční sazby vyplňte prosím formulář Žádost o smlouvu. Jako důvod uveďte „změna smlouvy z důvodu změny sazby distribuce". V žádosti specifikujte adresu odběrného místa, EAN kód (najdete ho ve faktuře), původní distribuční sazbu a vámi požadovanou novou distribuční sazbu. 

Nakonec formulář prosím podepište. Pokud si nevíte rady, projděte si vzor, jak žádost vyplnit.

Odeslání žádosti

Žádost společně se všemi podklady nám zašlete na e-mail businessline@eon.cz.

Podívejte se na náš video návod změny distribuční sazby

Jak to celé bude probíhat?

Žádost o  změnu sazby

Zákazník

Pošlete nám vyplněný formulář Žádost o smlouvu.

Návrh smlouvy na elektřinu

E.ON

Zpracujeme vaši žádost a pošleme vám dva návrhy Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny k podpisu.

5 dnů

Podpis smlouvy na elektřinu

Zákazník

Smlouvu podepište a jeden výtisk nám pošlete zpět. 

10 dnů

Zpracování smlouvy na elektřinu

E.ON

Smlouvu na elektřinu taky zkontrolujeme a požádáme distributora o termín výměny  elektroměru. Kdyby cokoli nesedělo, dáme vám vědět.

3-5 dnů

Výměna elektroměru

Distributor

Distributor se vám ozve a dohodnete si termín výměny elektroměru.

Mimořádné vyúčtování

E.ON

Pošleme vám mimořádné vyúčtování k provedené změně distribuční sazby. 

Pomohly vám informace na této stránce?

Vyzkoušejte náš samoobslužný
portál

Portál Energie24

Už nemusíte chodit na pobočku nebo volat. Stačí se přihlásit a vše si vyřešíte online.

Víc o portále Energie24

Přehled spotřeby

V zákaznickém portále Energie24 se dozvíte všechno o spotřebě na svých odběrných místech.

Víc o přehledu spotřeby