Úsměv je totiž ten nejjednodušší způsob, jak lidem zlepšit den
V E.ONu už dlouho víme, že úsměv dělá divy, a teď jsme se to rozhodli prokázat i vědecky. Ve výzkumu Síla úsměvu se nám potvrdilo, že lidé díky úsměvu druhých vnímají svět kolem sebe pozitivněji. My sami se tím řídíme a nejspíš je to jeden z důvodů, proč naši zákaznickou péči hodnotí kladně 95 % klientů.
Co děláme proto, abychom vám vykouzlili úsměv na tváři?
Jsme tu pro vás
Každý den je vám k dispozici 90 operátorů zákaznické linky, kteří mají za úkol o vás náležitě pečovat. Všichni mají bohaté zkušenosti, dokážou rychle poradit a vyřeší skoro každý problém.
Fungujeme online
Své energie si přes aplikaci nebo portál spravuje víc než třetina našich zákazníků. Celkem to je přes 300 tisíc z vás, kterým Energie24 usnadňuje život. Máte tak víc času na věci, které vás těší.
Šetříme vaše peníze
Pomáháme vám získávat dotace na solární elektrárny. Celkem jsme našim zákazníkům ušetřili už 104 milionů korun.
Je nám ctí, že 60 % zákazníků je s námi už víc než 10 let. Děkujeme za vaši důvěru, vážíme si jí.
Jak výzkum Síla úsměvu probíhal?
Na co jsme se ptali
Naši respondenti hodnotili 50 fotografií obličejů podle toho, jak jsou jim sympatické.
Co si respondenti mysleli
Někteří lidé se na fotkách usmívali, jiní se tvářili neutrálně. Respondenti měli za to, že právě výraz tváře je to jediné, co má na jejich hodnocení vliv.
Jak to bylo doopravdy
Respondenty výzkumem provázela moderátorka. Aniž by to věděli, byli rozdělení na dvě skupiny – na polovinu z nich se moderátorka během celého výzkumu usmívala, na druhou část se tvářila neutrálně.
Aha!
A právě její úsměv se ukázal jako nejdůležitější faktor pro hodnocení. Přenesl se na respondenty, kteří pod jeho vlivem hodnotili fotografie mnohem pozitivněji.
Závěry našeho výzkumu
Úsměv druhých ovlivňuje náš pohled na svět
Víte, jak moc ovlivníte lidi kolem sebe jen tím, že se na ně usmějete? Až o 37,3 %! O tolik lépe hodnotili fotografie respondenti, na které se moderátorka usmívala, oproti těm, na které se tvářila neutrálně. Nezáleželo přitom, jestli se lidé na fotografii usmívali, nebo ne. Jednoduše řečeno – váš úsměv zlepší lidem pohled na svět o víc než třetinu.
Úsměvy se násobí
Největší rozdíl jsme zaznamenali, když respondenti pod vlivem usmívající se moderátorky hodnotili fotografie usmívajících se lidí. Pokud se totiž usmívala asistentka i člověk na fotografii, šance na pozitivní hodnocení vzrostla o 84 % oproti situaci, kdy se neusmívala ani moderátorka ani lidé na fotografiích. Jeden úsměv tedy dokáže skoro zdvojnásobit energii druhého úsměvu. To znamená, že úsměv je investice, která se rozhodně vyplatí!
Úsměv nám získá sympatie
Ačkoliv se tento závěr může zdát samozřejmý, je důležité si ho stále připomínat. Úsměv na naší tváři zvyšuje o 34 % šance, že nás lidé kolem budou vnímat pozitivně. Přesně o tolik procent lépe totiž hodnotili respondenti usmívající se lidi na fotografiích bez ohledu na to, jak se tvářila moderátorka. Takže zatímco neutrální výraz nám nic nepřinese, úsměv nám dokáže získat sympatie okolí.
Pár fotek ze zákulisí
Vysmátá pouť
V létě jsme rozdávali úsměvy
Během prázdnin a v září jsme s akcí Vysmátá pouť navštívili celkem 13 měst v různých koutech naší krásné země. Děkujeme všem, kdo se s námi na pouti potkali, a podpořili tím dobrou věc. Společně jsme totiž vybrali 272 378 Kč pro SOS dětské vesničky, které pomáhají ohroženým dětem.